Friday 12 August 2011

ape semua ni????

ermmm macam mane nak stat ek??
 first!!!

-aku suka mengajar tapi aku xnak jadi ckgu...nape???jgn tnya???
-aku nak jadi doktor ker???jwpn nyer....x...BUT aku suka subjek bIOL which is BIOLOGY...
n guess wat???aku dah habis spm..n dah dpt result spm pon n skang ni tgh blajar kat u...korang rasa aku tgh amik kos ape???
MEDIC??ASASI SC??DIPLOMA??
jawapan paling mudah is TAK!!!aku x amik sume tu..aku amik kos lain...nak tau nape bace blog aku yg satu lagi...blog ni aku wat bukan nak promote citer aku tapi aku nak sharing ilmu sikit..ok blog ni akan kelihatan skema...blasah jela sbb main iam aku wat blog ni nak tolong adik2 yang rase dia blh jadi doktor...so step pertama mesti la bermula ngn BIOLOGY in SPM kan.. base on penglaman aku...ramai student benci subjek BIOLOGY sbb diaorg x faham basic thing yg diorg mesti faham dari awl lagi...lau x faham yg basci cam ner nak faham tg lain..ok full stop...panjang plak speech aku..

lau ader yg blur lagi dgn apa yang aku tulis kat atas tu..mmg sakit r..tapi x per since aku blog ni aku guna utk buat baik so aku terpaksa la buat2 baik...iA blog ni akan penuh dgn nota2 biology SPM...so kpd budak2 or adik2 yang nak study biology tu blh la guna nota ni..iA kompem korg blh faham dgn mudah n korang akan minat sunjek BIOLOGY ni...(nota ni mix...ade nota yg cikgu aku bagi n ade jgk nota yg aku wat sediri so enjoy..stady biar hepi jgn stress!!!)n aku(akak) arap dgn ada blog n nota ni dpt bantu korang utk jadi doktor!!!So GOOD LUCK!!!!

“Apabila mati seseorang insan, maka akan terputuslah segala amalannya kecuali tiga perkara, iaitu sedekah jariah, ilmu yang dimanfaatkan daripadanya dan doa anak soleh yang sentiasa mendoakannya.”

so GOOD LUCK n HEPI STADY!!!!



No comments:

Post a Comment